Superniania promuje sport

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod logo Socatots działa ok. 200 franczyzobiorców, którzy prowadzą zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci w wieku od pół roku do 5 lat. Trenerzy wykorzystują w trakcie zajęć elementy piłki nożnej. Najmłodsi klienci, oprócz rozwoju fizycznego, uczą się także cyfr, odróżniania kolorów oraz znajomości części ciała. Wartością dodaną zajęć jest fakt, że uczestniczą w nich rodzice, dzięki czemu mogą pogłębiać swoją więź z dzieckiem oraz na bieżąco obserwować postępy swoich pociech.

Do prowadzenia biznesu potrzebna jest własna lub wynajęta sala o minimalnej powierzchni 60 m2 z odpowiednim zapleczem sanitarnym. Najlepiej jeśli tego typu obiekty znajdują się na nowych osiedlach lub w okolicy przedszkoli. Często w sale wyposażone są osiedlowe kluby i szkoły. Ważny jest także dogodny dojazd oraz miejsca parkingowe. Jeszcze wiosną ruszą cztery punkty franczyzowe w miastach liczących powyżej 60 tys. mieszkańców.

– W zamian partnerzy otrzymują pełen dostęp do całej wiedzy z zakresu prowadzenia zajęć Socatots. Nasi franczyzobiorcy biorą także udział w spotkaniach, w trakcie których wymieniają się swoimi doświadczeniami. Centrala wspomaga sprzedaż poprzez działania o charakterze ogólnokrajowym, na przykład współpracując z Supernianią Dorotą Zawadzką. Socatots było partnerem strategicznym stowarzyszenia Sportowe Maluszki w trakcie kampanii Aktywna Rodzina. Kampania ta polegała na przeprowadzeniu przez Dorotę Zawadzką warsztatów w 25 miastach całej Polski, w trakcie których poruszano temat roli aktywności ruchowej całej rodziny – dodaje Aleksander Adamski.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €