Klient nie lubi dzwonić

Bez zamówień internetowych pizzeria zostanie w tyle za konkurencją – przekonuje Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.
Już 38 proc. Polaków, którzy zamawiają jedzenie z dostawą do domu, składa zamówienia przez internet…
Polacy mają mniej czasu na przygotowywanie posiłków w domu. W związku z tym, coraz popularniejsze stają się zamówienia online proponowane przez lokale sieci gastronomicznych. To udogodnienie dla klientów, którzy chcąc uniknąć rozmowy z konsultantem. W internecie nie ma „zajętej linii”, a zamówienie trwa tylko kilkanaście sekund.
W Da Grasso system zamówień online działa od pół roku. Czy pomaga właścicielom pizzerii?
W ciągu jednego tygodnia realizujemy ponad 1000 zamówień za pośrednictwem tego kanału dystrybucji, a to dopiero początek wdrażania systemu. Dodatkowo, pozwoliło nam to na zdobycie nowych klientów i zwiększenie obrotów oraz zysków w restauracji. Już pierwszego dnia po wprowadzeniu sytemu w danym lokalu, nasi franczyzobiorcy odnotowują pierwsze przychody z tego kanału dystrybucji. Dzięki możliwości pozostawiania komentarzy klientów pod dokonanym zamówieniem, możemy także na bieżąco monitorować poziom ich zadowolenia z dostarczonych produktów, co pozwala stale podnosić jakość naszych usług.
Na co trzeba zwrócić uwagę wprowadzając taki system w pizzerii?
Podstawą do jego dobrego funkcjonowania jest dobra obsługa. Klient, który zamówi jedzenie przez internet po raz pierwszy i nie otrzyma właściwego produktu na czas, prawdopodobnie nie skorzysta z niego ponownie. Jednocześnie brak możliwości skorzystania z zamówień online, może skłonić naszego dotychczasowego lub potencjalnie nowego klienta do wyboru innego lokalu, który oferuje wspomnianą formę realizacji usługi. Tym samym oznacza to, że klient wybierając wygodniejsze dla siebie rozwiązanie może do nas nie powrócić, a konkurencja zostawi nas daleko w tyle.
Rozmawiał (gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej