Lekcja jak event

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży - Mała Lingua i Lingua Teens Space - oferuje kursy językowe dla dwóch grup docelowych: dzieci w wieku 3-12 lat oraz dla nastolatków w wieku 13-15 i 16-18 lat. Do tej pory franczyzodawca otworzył 56 szkół, z czego 51 działa na licencji. System nauczania powstał w oparciu o autorskie projekty dydaktyczne i został dostosowany do poszczególnych grup wiekowych.

W przypadku najmłodszych zajęcia przeprowadzane są w kontekście bajkowego motywu rodziny Blabbersów z Livendell, który pozwala wprowadzić dzieci do naturalnego dla nich świata wyobraźni i w ten sposób rozwija ich umiejętności mówienia pełnymi zdaniami, nawet w bardzo wczesnej fazie nauki. Natomiast starsi uczniowie, ze względu na trudności w motywowaniu młodzieży, otrzymują swoistą autonomię, czyli możliwość współdecydowania o kontekście zajęć. Aby ich zachęcić do nauki lektor dostosowuje tematykę zajęć, techniki pracy i projekty specjalne do potrzeb i zainteresowań młodzieży, wprowadza elementy języka młodzieżowego, wykorzystuje multimedia, aplikacje internetowe, tak, aby w ten sposób stworzyć naturalne środowisko, w jakim na co dzień młodzież się porusza.

Franczyzodawca pomaga w organizacji działań marketingowych, jednak liczy także na kreatywność nowo pozyskanych partnerów.
- Joanna Choromańska, nasza modelowa franczyzobiorczyni, prowadzi szkołę Mała Lingua w Siedlcach liczących 80 tys. mieszkańców. Jej placówka ma charakter centrum edukacji językowej dla dzieci, gdzie rodzic zawsze może bezpłatnie zasięgnąć porady w zakresie wyboru najbardziej optymalnej ścieżki nauki dla swojego dziecka, które może wziąć udział w zajęciach integracyjnych, motywujących je do nauki języka. Oprócz misji pedagogicznej w szkole odbywają się inne wydarzenia, takie jak wystawa fotografii dziecięcej, czy gry i animacje językowe, w których bohaterowie Mała Lingua Blabbersi, zainspirują dzieci do udziału w zajęciach. Tego typu eventy są dobrym przykładem promocji, która pomaga pozyskać klientów – dodaje Monika Ferreira.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €