Nietypowa lokalizacja

Subway przyzwyczaił nas do otwierania restauracji w centrach miast i w galeriach handlowych. Tym razem zaskoczył klientów.
Dotychczas Subway zacięcie walczył o prestiżowe lokalizacje dla swoich restauracji. W tym roku sandwicze mają pojawić się w lokalizacjach nietypowych dla sieci.W przypadku Polski będą to m.in. dworce PKP i stacje benzynowe, ale na świecie Subway może się pochwalić bardziej nietypowymi lokalizacjami np. restauracją w sklepie Lidl w Wielkiej Brytanii, albo punktem, który działał na terenie budowy 1 World Trade Center (Freedom Tower). Amerykanie nie zamierzają jednak rezygnować z rozwoju w centrach handlowych i otwierania restauracji przy głównych ulicach polskich miast. Logo Subway można już spotkać m.in. przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi, na sopockim "Monciaku" i zakopiańskich Krupówkach.
- Przez ostatnie trzy lata liczba restauracji rozpoczynających działalność utrzymywała się na stałym poziomie. Każdego roku franczyzobiorcy otwierali średnio 20 nowych barów. Jednocześnie według naszych szacunków, ponad 40 proc. licencjobiorców to multifranczyzobiorcy, którzy prowadzą po kilka restauracji– mówi Szymon Mudry, agent rozwoju marki Subway.
Na polskim rynku działa obecnie 86 punktów Subway, a 10 kolejnych jest w trakcie budowy.
- Doświadczenie zdobyte w innych krajach podpowiada nam, że liczba otwarć wzrasta wraz z rozwojem rynku i tego też spodziewamy się w Polsce w nadchodzących latach – dodaje Mudry.
Subway jest obecny w 103 krajach, gdzie działa łącznie ponad 40 tys. restauracji. W Polsce sandwicze pojawiły się 14 lat temu. Obecnie restauracje – obok kultowych sandwiczy – oferują także sałatki, pieczywo cukiernicze oraz napoje.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...