Reklama za grosz
Papierowe torby uchodzą za jedną z tańszych form reklamy. Torby partnerów MyDej Group trafiają do aptek, piekarni i sklepów.
Branża reklamowa cały czas szuka nowych form przekazu. Jedną z nich jest reklama na ekologicznych torbach, która świetnie wpisuje się w panującą modę na zdrowy styl życia. Sprzedażą powierzchni reklamowej na papierowych torbach na pieczywo i produkty farmaceutyczne zajmuje się kilka firm. Jedną z nich jest MyDej Group z Katowic.
Nasze torby reklamowe są dystrybuowane do kilkudziesięciu sklepów spożywczych, piekarni i aptek, a następnie udostępnione ich klientom, którzy z toreb mogą korzystać bezpłatnie. Dzięki temu proponowany przez nas nośnik reklamowy, dociera do setek potencjalnych odbiorców – mówi Piotr Dejer, właściciel MyDej Group - Koszt zamieszczenia reklamy na jednej torbie to niecały grosz. Klienci odbierają nasz nośnik reklamowy bardzo pozytywnie, ponieważ ta forma promocji nie jest reklamą agresywną, tak jak ulotki czy telemarketing.
MyDej Group działa od 2012 roku. Od tego czasu firma otworzyła 7 placówek własnych i 9 prowadzonych przez franczyzobiorców. Najnowszy punkt MyDej Group został uruchomiony w Szczecinie, ale na razie większość przedstawicieli firmy działa na Śląsku.
- W tym roku zamierzamy rozszerzyć naszą działalność na całą Polskę i otworzyć ok. 30 punktów franczyzowych. Liczba zapytań dotyczących współpracy utwierdza nas w przekonaniu, że w 2014 MyDej Group będzie miało franczyzobiorców w każdym województwie – zapowiada Piotr Dejer.
Przystąpienie do sieci MyDej Group to wydatek rzędu 2,5 tys. zł, a opłata miesięczna kształtuje się na poziomie 300 zł. Franczyzobiorcy mogą prowadzić działalność w miejscowości liczącej co najmniej 30 tys. mieszkańców. Jeśli do sieci zgłosi się osoba z mniejszego miasta, wówczas otrzymuje wyłączność na cały powiat.
Franczyzobiorca bierze udział w szkoleniu przybliżającym specyfikę prowadzenia biznesu pod logo MyDej Group. W pakiecie startowym znajduje się również zestaw gotowych torebek z nadrukiem reklamowym, które służą do prezentacji klientom. Podczas współpracy franczyzobiorca może korzystać ze wsparcia działu graficznego, uczestniczy również w działaniach promocyjnych i reklamowych prowadzonych przez centralę firmy.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

