Partnerzy Arcora posprzątają największe miasta

Większą część inwestycji w sklep pochłania zatowarowanie, a nie koszty aranżacji lokalu.
Kiedy spółka TiM Professional, odpowiedzialna za rozwój sklepów pod logo Arcora, rozpoczynała aktywne poszukiwania franczyzobiorców, miała wyłącznie jeden punkt własny w Łodzi. Na początku tego roku firma mogła pochwalić się trzema franczyzobiorcami: z Koszalina, Warszawy i Szczecina.
- Jesteśmy w trakcie zaawansowanych rozmów na temat dalszej rozbudowy sieci sprzedaży. Jeszcze w tym kwartale otworzymy jednostki franczyzowe w kolejnych dwóch regionach. Do końca roku planujemy działać w 10
największych miastach Polski - zapowiada Katarzyna Gessel, prezes zarządu. - Cieszy się kiedy nasi przyszli partnerzy mają doświadczenia w branży sprzątającej. Dodatkowo nasz program szkoleniowy zapewnia im niezbędną wiedzę produktową, a także z zakresu technologii sprzątania. Co ważne, partnerzy otrzymują całodobowe wsparcie techniczne.
Zadaniem partnerów Arcora jest doradztwo dla firm i zaopatrywanie ich w urządzenia i środki utrzymania czystości. Według szacunków Polskiej Izby Gospodarczej Czystości w Polsce działa obecnie ponad 3 tys. firm z branży czystościowo-sprzątającej. Koncept Arcora Shop zapewnia całościową ofertę dla firm sprzątających. Niemiecki producent i dystrybutor oferuje także rodzimy asortyment, w tym papiery i mydła polskich producentów.
Przedsiębiorca, który chce przystąpić do sieci Arcora, musi zainwestować w wyposażenie sklepu w regały oraz komputer, a przede wszystkim w zatowarowanie, na które wyda ok. 20 tys. zł. - Dla efektywnego zarządzania własnym punktem sprzedaży wymagamy lokalu składającego się z części ekspozycyjnej ok. 20 m2 oraz z części magazynowej liczącej również ok. 20 m2 z dogodnym dojazdem dla klientów. Nie jest wymagane centrum miasta. Zdecydowana większość inwestycji związana jest z zatowarowaniem, nie z inwestycjami w środki trwałe - wyjaśnia Katarzyna Gessel.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

New York Pizza Department
Pizzerie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...