Więcej usług, wyższe zyski

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Funkcjonowanie firmy w obecnej rzeczywistości rynkowej wymaga niezwykłej elastyczności, umiejętności dopasowania się do wymagań otoczenia, a nierzadko również podejmowania szybkich i zdecydowanych decyzji - mówi Marek Grabowski, dyrektor handlowy i członek zarządu sieci serwisów szyb samochodowych NordGlass.

Producent i dystrybutor szyb samochodowych oferuje swoim partnerom możliwość łączenia usług, na przykład wulkanizacji z wymianą szyb. Potrzebne jest tylko miejsce w działającym już warsztacie lub jego rozbudowa.
- W centrum naszego zainteresowania są zatem przedsiębiorcy prowadzący lokalne warsztaty samochodowe, lakiernie, blacharnie, myjnie, jak również dealerzy samochodowi, prywatni właściciele punktów autonaprawy, wulkanizacji i serwisów klimatyzacji – wylicza Marek Grabowski. - Nasza oferta jest doskonałą propozycją na dywersyfikację, a przy tym też rozwój dla przedsiębiorców prowadzących biznes w branży motoryzacyjnej.

Strategia NordGlass przynosi już zamierzone efekty. W 2013 roku firma uruchomiła ponad 20 punktów, zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Tym samym pod logo NordGlass działa obecnie 71 serwisów prowadzonych przez franczyzobiorców.
(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €