Zmienią szyld w 20 sklepach

Piotr i Paweł poszukuje franczyzobiorców wśród działających już właścicieli supermarketów.
Piotr i Paweł rozpoczął 2014 roku z liczbą 100 sklepów na swoim koncie. To zasługa uruchomienia 12 nowych punktów w 2013 roku. Ostatnie, jubileuszowe otwarcie miało miejsce w Gdyni w grudniu ubiegłego roku. Tegoroczny plan zakłada przyłączenie do sieci 20 supermarketów. Ma się to udać dzięki przyciągnięciu do sieci przedsiębiorców, którzy już prowadzą biznes w branży. Nowych franczyzobiorców czeka wówczas tylko rebranding ich placówki. Jego koszty - jak zobowiązywali się przedstawiciele Piotra i Pawła w minionym roku - poniesie centrala.
Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,9 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc., przy czym ostatni kwartał roku przyniósł wzrost obrotu na poziomie aż 6,9 proc. Prawie 50 mln obrotów odnotował e-sklep, który świętując w roku 2013 swoje 10-lecie osiągnął 19,5 proc. wzrostu sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym. Piotr i Paweł obecny jest już w 15 województwach. W minionym roku supermarkety sieci powstały nie tylko w dużych miastach, takich jak Warszawa, Trójmiasto i Lublin, ale także w Elblągu i Koźminie Wielkopolskim.
Piotr i Paweł chwali się także rozszerzeniem asortymentu marki własnej do 600 produktów. Robi to w ramach brandu "Lubię" w koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus (Bać-Pol, Piotr i Paweł, Topaz).
– Marka własna ma w Polsce dosyć słabą opinię. Wynika to z tego, że wiele sieci posiadało produkty bardzo słabej jakości. W przypadku marki własnej Spar nie ma o tym mowy. Mamy asortyment wykonywany przez dużych polskich producentów, niejednokrotnie liderów w danej kategorii produktów. Ich cena, w związku z brakiem nakładów na reklamy telewizyjne, jest dużo bardziej konkurencyjna. Od listopada 2013 roku w sklepach Spar dostępne są również produkty ekonomicznej marki „Lubię”, stworzonej razem z siecią Piotr i Paweł. Chcemy wykorzystać wspólny potencjał wolumenowy w celu zaproponowania najlepszej możliwej ceny dla produktów tego segmentu - mówi Michał Wesołowski, dyrektor handlowy Spar Polska, sieci należącej do Grupy Kapitałowej Bać-Pol.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Żabka
Sklepy typu convenience

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

New York Pizza Department
Pizzerie

Willisch
Lodziarnie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...