Kuchnia po polsku i po turecku

Express Kuchnia Marché oraz Sevi Kebab, dwa koncepty należące do tej samej firmy, stawiają na lokale w centrach handlowych.
Pochodząca z Dolnego Śląska firma American Trading Company odpowiada za rozwój dwóch sieci franczyzowych - Express Kuchnia Marché oraz Sevi Kebab. Oba koncepty gastronomiczne są zupełnie inne. Pierwszy z nich specjalizuje się w sprzedaży specjały kuchni polskiej i innych krajów na wagę, drugi zaś serwuje dania kuchni orientalnej. Restauracje powstają w centrach handlowych w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Lokale działają m.in. we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej i Grunwaldzkiej, w Poznaniu w Starym Browarze oraz w krakowskiej Bonarce.
Inwestycja w lokal Express Kuchnia Marché wynosi 350 tys. zł, a w Sevi Kebab 200 tys. zł. Skąd różnica 150 tys. zł? - Lokal potrzebny na prowadzenie konceptu Sevi Kebab jest mniejszy - ok. 60 m2, natomiast Express Kuchnia Marché to 80-100 m2. Ponadto urządzenie lokalu Sevi Kebab jest tańsze. Wynika to z mniejszej liczby urządzeń gastronomicznych potrzebnych do przygotowania dań kuchni chińskiej i tureckiej. Express Kuchnia Marché to polskie posiłki z elementami kuchni świata, więc dużo szersze menu. Oba koncepty nie posiadają opłat marketingowych, jednorazowa opłata licencyjna wynosi 35 tys. zł (Sevi Kebab) i 40 tys. zł (Express Marché) - wylicza Agnieszka Żółkiewicz, menedżer ds. projektów.
Oba koncepty gastronomiczne serwują inny rodzaj kuchni, dlatego mogą z powodzeniem funkcjonować obok siebie w strefie food court centrum handlowego, albo w innej lokalizacji. - Ułatwia to potencjalnemu franczyzobiorcy dopilnowanie obu restauracji w jednym miejscu. Są to koncepty, które mogą się nawzajem uzupełniać w zależności na co klient ma ochotę. Proponujemy naszym gościom karty rabatowe, ponadto promujemy nasze lokale na gastronomicznych portalach internetowych oraz na portalach społecznościowych - dodaje Agnieszka Żółkiewicz.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...