Klient z dziarą

Skinial, specjaliści od bezlaserowego usuwania tatuaży, chcą otwierać gabinety w Polsce.
Pierwsze studia usuwania tatuaży metodą bezlaserową Skinial zostały otwarte w 2011 roku w Austrii i Szwajcarii. Obecnie sieć posiada punkty franczyzowe w 10 krajach m.in. w Niemczech, Hiszpanii i Australii. W Polsce firma Skinial zadebiutowała w grudniu ubiegłego roku w Szczecinie, gdzie działa jak na razie jedyna placówka tej sieci.
- Obserwujemy coraz większą liczbę osób, które z różnych powodów chcą usunąć tatuaż. Zamiast korzystać z bolesnych metod, wolą poszukać rozwiązań, które dadzą pożądane rezultaty bez zbędnego bólu związanego z zabiegiem laserowym. W naszych salonach wykorzystujemy naturalny płyn fizjologiczny, który usuwa barwnik. Technicy usuwają małe powierzchnie naskórka poprzez wprowadzanie płynu do wytatuowanych części skóry. Dzięki tej metodzie podrażniony pigment wypychany jest ku powierzchni skóry – wyjaśnia Eigil Thomsen, właściciel Skinial.
Franczyza Skinial skierowana jest do osób, które mają podstawową wiedzę o pielęgnacji skóry, a więc do lekarzy, pielęgniarek, kosmetyczek czy też farmaceutów, ale nie tylko. Na uruchomienie studia usuwania tatuażu Skinial trzeba przeznaczyć ok. 80 tys. zł. Kwota ta obejmuje jednorazową opłatę licencyjną, szkolenia, w tym stały dostęp do e-learningu, zestaw startowy z materiałami potrzebnymi do wykonania 10 zabiegów oraz materiały reklamowe.
- Gabinet można potraktować jako zajęcie dodatkowe, a następnie w zależności od rozwoju biznesu, poświęcać mu coraz więcej czasu. Franczyzobiorca może prowadzić działalność w mieszkaniu pod warunkiem, że dostosuje pomieszczenie liczące około 15 m2 do wymogów sanitarnych – tłumaczy Thomsen.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej