Carrefour zdobywa Warszawę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kraków, Gdynia, Iłża, ale przede wszystkim Warszawa – w tych miastach Carrefour powiększał stan posiadania swoich sklepów Carrefour Express i Globi. W stolicy otwarto w grudniu 7 sklepów, a jeden z nich okazał się 100. punktem działającym pod tym szyldem w Warszawie. Łącznie w Polsce Carrefour ma już blisko 420 sklepów franczyzowych.
– Jestem zadowolony z rozwoju franczyzy Carrefour w Polsce. Staramy się zapewnić naszym partnerom kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu. Słuchamy naszych franczyzobiorców, reagujemy na ich opinie i dostosowujemy się do lokalnego otoczenia – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska. – Prawdziwa franczyza to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój biznesu. Carrefour nie zostawia swoich partnerów w potrzebie i stara się im pomóc.

Z początkiem 2014 roku w polskim oddziale handlowego giganta doszło do zmiany na najwyższym stanowisku. Dotychczasowy prezes, Jean Anthoine, został zastąpiony przez Guillaume de Colonges, związanego z grupą od ponad 20 lat. Menedżer zajmował się m.in. ekspansją oraz przejęciami spółek na arenie międzynarodowej. Na początku lat 90. pracował też w Polsce, gdzie odpowiadał za otwarcia pierwszych sklepów Carrefour. Nieoficjalnie mówi się, że jego obecność wiąże się z planami wzmocnienia pozycji hipermarketów Carrefour nad Wisłą.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €