Nadają paczkę i kupują gazetę
Salony prasowe współpracujące z firmą kurierską Siódemka pozyskują dzięki temu nowych klientów.
Na początku 2014 roku Siódemka powiększyła się o kolejne punkty obsługi przesyłek. W tej chwili w ramach sieci działa już 1,7 tys. tzw. service pointów. To efekt niedawno nawiązanej współpracy ze sklepami z grupy HDS Polska. Paczki można ponadto nadawać we wszystkich placówkach InMedio, Relay, 1-Minute, Hubiz i Discover.
- Dotychczasowa współpraca z Siódemką pozwala nam na dotarcie do większej liczby klientów. Nasze salony prasowe poszerzyły zakres usług, dzięki czemu docieramy ze standardową ofertą naszego sklepu do klienta, który przyszedł nadać paczkę. Z drugiej strony – jako sieć sklepów - dajemy możliwość znacznego rozwoju projektowi Service Point Siódemki – komentuje Artur Kurzynoga z HDS Polska.
O podobnych korzyściach dla siebie może zapewne mówić także spółka Ruch, w której kioskach od początku tego roku odbiera się listy sądowe. W tym przypadku za realizację przesyłek odpowiada Polska Grupa Pocztowa (PGP). Nie od dziś wiadomo, że tego typu współpraca opłaca się obu stronom, bowiem firmy nie ponoszą kosztów budowania własnej sieci punktu odbioru listów i przesyłek.
- Od ponad dwóch lat konsekwentnie rozwijamy nasz projekt, a współpraca z sieciami to jeden z jego elementów. Zależy nam jednak także na współpracy z drobnymi przedsiębiorcami, chcącymi poszerzyć ofertę swoich punktów handlowych o realizację wysyłek paczek Siódemki - dodaje Roman Jobda, kierownik Działu Obsługi Service Point Siódemka.
Partnerami Siódemki zostają placówki handlowe i usługowe, które mieszczą się w pobliżu często uczęszczanych miejsc, takich jak galerie, dworce czy biurowce. Punkty odbioru przesyłek realizowanych przez Siódemkę mogą otworzyć osoby, które już prowadzą handlową lub usługową działalność gospodarczą na terenie miejscowości powyżej 10 tys. mieszkańców. By nawiązać współpracę nie ma konieczności zakupu komputera, ani specjalnego oprogramowania, a wysokość inwestycji to 350 zł.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

