Dr Irena Eris zameldowała się w hotelu

O nowej formie współpracy opowiada Jolanta Łapińska, dyrektor zarządzająca spółką Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris.
Laboratorium Kosmetyczne dr Irena Eris było pierwszą firmą, która rozpoczęła tworzenie na polskim rynku franczyzowej sieci Instytutów Kosmetycznych. Jak wygląda struktura sieci po 17 latach obecności na rynku?
Dziś sieć Instytutów Kosmetycznych liczy 24 placówki, w tym dwie w ośrodkach SPA. W ubiegłym roku sieć powiększyła się o dwa Kosmetyczne Instytutu dr Irena Eris, które zostały otwarte w Suchym Lesie k. Poznania oraz w Bielsku-Białej. Firma otworzyła też pierwszą placówkę działającą w oparciu o nowy koncept - Dr Irena Eris Beauty Partner. Nasze instytuty oferują szeroką gamę zabiegów kosmetycznych, dermatologicznych i medycyny estetycznej. Pracujemy na preparatach przeznaczonych wyłącznie do profesjonalnego użytku i opracowanych w naszym centrum naukowo-badawczym. Wykonanie każdego zabiegu poprzedzone jest konsultacją kosmetyczną i diagnozą skóry, co pozwala ocenić jej indywidualne potrzeby. Przedłużeniem i wzmocnieniem efektów zabiegów jest program przeznaczony do domowej pielęgnacji.
W ubiegłym roku wprowadzono na rynek koncept Dr Irena Eris Beauty Partner. Na czym polega ta forma współpracy i do kogo jest ona skierowana?
To oferta współpracy skierowana do hoteli o standardzie czterech i pięciu gwiazdek, zainteresowanych stworzeniem własnego SPA. Beauty Partner posiada ofertę zabiegową porównywalną do Instytutów Kosmetycznych Dr Irena Eris, ale dopasowaną do potrzeb klientów hotelowych oraz możliwości lokalowych. Poziom wykonywanych zabiegów i standard obsługi klienta jest identyczny jak ten w Kosmetycznych Instytutach Dr Irena Eris. Hotel, z którym rozpoczniemy współpracę powinien znajdować się w malowniczych rejonach Polski i oferować swoim klientom wypoczynek w ekskluzywnym stylu.
Jakie są Państwa plany dotyczące rozwoju sieci dobrze już znanych na rynku Instytutów Kosmetycznych dr Irena Eris?
Chcielibyśmy pojawić się w kolejnych dużych miastach, gdzie nasza marka nie jest jeszcze obecna. Zamierzamy dokonać ekspansji za pośrednictwem kolejnych franczyzobiorców. Koszt uruchomienia Kosmetycznego Instytutu dr Irena Eris to ok. 125 tys. zł, które trzeba przeznaczyć na podstawowy sprzęt kosmetyczny oraz aranżację lokalu. W koszty inwestycji wliczona jest także opłata wstępna, która wynosi 35 tys. zł. Naszym franczyzobiorcom zapewniamy szkolenia oraz pomoc specjalistów we wszystkich kwestiach związanych z otwarciem i prowadzeniem instytutu. Franczyzobiorca otrzymuje od nas również projekt lokalu oraz materiały służące do oznaczenia placówki wewnątrz i na zewnątrz logo Dr Ireny Eris.
Rozmawiała (mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej