Biznesmen w fast foodzie

Kawiarniany koncept Subway powstał w łódzkim biurowcu, gdzie mieszczą się siedziby wielu firm.
Na świecie działa ponad 40 tys. restauracji pod logo Subway w 103 krajach. Oznacza to, że jest największą siecią gastronomiczną pod względem liczby placówek. Jeśli chodzi o obroty, nadal McDonald's jest górą. Obie pochodzące z USA marki rozwijają także kawiarniany koncept swoich lokali. W ostatnich dniach grudnia w Łodzi otwarto już trzeci lokal Subway Cafe. Znajduje się on na parterze nowoczesnego biurowca. Obok sztandarowego produktu marki, sandwiczy, klienci będą mieli duży wybór słodkich wypieków, sałatki oraz napoje, w tym oczywiście kawa. W okresie wiosenno-letnim klienci będą mogli skorzystać także z oferty kaw mrożonych.
- Franczyzobiorcy Subway chętnie otwierają swoje lokale w lokalizacjach skupiających w jednym miejscu wiele firm. Ze naszą ofertą trafiamy w potrzeby ludzi, pracujących stacjonarnie, którzy w krótkim czasie chcą zjeść pożywny, zróżnicowany posiłek - mówi Paulina Patelka, agent rozwoju marki.
Podjęcie decyzji o otwarciu nowego lokalu w biurowcu jest kolejnym krokiem w ekspansji Subway w Polsce. Drobna zmiana wystroju oraz poszerzenie oferty o kawę i wyroby cukiernicze pozwoli trafić Subway Cafe do klientów biznesowych, na których firmie od lat zależało. - Naszym głównym celem jest wprowadzanie tej marki w lokalizacjach związanych z biznesem, w sąsiedztwie powierzchni biurowych. Widzimy spore zainteresowanie naszym konceptem w Europie Środkowo-Wschodniej, także w Polsce – tłumaczył dwa lata temu, przy okazji debiutu konceptu Subway Cafe w Polsce, Martin Princ, odpowiadający za rozwój marki w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
(dw), (pż)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej