Była Biedronka, będzie Dyskont

Pierwsze sklepy ogólnospożywcze ruszyły pod koniec roku. Ich właścicielem jest Czerwona Torebka.
Do tej pory niekwestionowanymi liderami na rynku dyskontów była Biedronka i Lidl. Pierwszą z wymienionych sieci w latach 90. założył Mariusz Świtalski, ale sprzedał ją portugalskiej spółce Jeronimo Martins. Tym razem Czerwona Torebka, w której radzie nadzorczej zasiada poznański biznesmen, rozpoczęła budowę nowej sieci dyskontów pod logo... Dyskont Czerwona Torebka. Chociaż pierwsze otwarcie miało miejsce 21 grudnia 2013 roku, pod szyldem Dyskont działa już pięć sklepów. W asortymencie znajduje się 2,5 tys. indeksów, w tym artykuły spożywcze, napoje, alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza, kosmetyki, zabawki.
W Dyskontach klient będzie mógł dokonać zakupów w cenach hurtowych. Przy każdym z produktów będą widoczne dwie kwoty: detaliczna i hurtowa, która będzie obowiązywać przy zakupie co najmniej 6 szt.
- Dyskont Czerwona Torebka, od podobnych formatów obecnych na rynku, odróżnia oferta. W naszych sklepach będą dostępne jedynie produkty rozpoznawalnych marek w hurtowych cenach. Nie wprowadzamy marki własnej. Będziemy oferować mniej grup produktowych, ale będą one bardziej pogłębione. Klient będzie miał zatem większy wybór produktów w każdej oferowanej przez nas kategorii - informuje Paweł Ciszek, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.
Dyskonty będą powstawać w całej Polsce, zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. Sklepy będą lokalizowane w galeriach handlowych oraz w obiektach najmowanych na podstawie wieloletnich umów najmu. Pierwsze sieciowe sklepy powstały w Gdańsku, Działdowie, Bydgoszczy, Bytomiu i Białymstoku.
- Projekt jest kontynuacją dotychczasowych doświadczeń spółki. Chcemy wzmacniać działalność handlową, która naszym zdaniem jest najbardziej perspektywicznym segmentem biznesu. Przejęcie największego sklepu internetowego Merlin.pl oraz sieci sklepów Małpka Express pozwoli nam na zajęcie znaczącej pozycji w segmentach e-commerce i convenience, a rozwój własnego formatu handlowego również w segmencie dyskontów – dodaje Ciszek.
Czerwona Torebka nie przewiduje sprzedaży licencji na poprowadzenie franczyzowego Dyskontu.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Żabka
Sklepy typu convenience

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

New York Pizza Department
Pizzerie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...