Carrefour szkoli za unijne pieniądze

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Carrefour Polska we współpracy z partnerem franczyzowym GS Węgierska Górka prowadzi projekt szkoleniowo-doradczy „HeRosi organizacji” skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw – sklepów spożywczych. Szkolenia będą organizowane do końca 2014 roku i obejmują trzy obszary: analizę wyników sprzedaży, zarządzanie personelem oraz sklepem. W projekcie wezmą udział właściciele oraz pracownicy 120 sklepów, w tym franczyzobiorcy Carrefour Express i Globi.

– Małe sklepy w Polsce mają wiele atutów, jednak ich właścicielom często brakuje dostępu do odpowiednich narzędzi, które pozwalają na usprawnienie procesów HR i szkolenie własnych pracowników – mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska. – Jako franczyzodawca zapewniamy naszym partnerom kompleksowe wsparcie, dlatego program powstał w odpowiedzi na ich potrzeby, aby dostarczyć niezbędnej wiedzy z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi w małym przedsiębiorstwie.

Dofinansowanie projektu zostało przyznane przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W Polsce pod szyldem Carrefour działa ponad 600 sklepów – hipermarkety, supermarkety oraz w mniejszym formacie sklepy franczyzowe Carrefour Express. W mniejszych miejscowościach centrala otwiera punkty pod logo Globi.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €