Nie tylko sroki lubią błyskotki
Członkowie klanu Kruków doradzali klientom przed świętami Bożego Narodzenia. W końcu dobre rady idą w parze z wysokimi obrotami.
Jubilerska rodzina z Poznania postanowiła przed Bożym Narodzeniem "dopieścić" swoich klientów i osobiście podpowiadała im, co ze sklepów Ania Kruk warto włożyć pod choinkę. Wojciecha Kruka z małżonką Ewą oraz formalnych właścicieli marki – Wojciecha Kruka juniora i jego siostrę Anię Kruk można było spotkać we wszystkich 9 firmowych sklepach marki Ania Kruk w całej Polsce.
- Przedświąteczne wizyty w butikach to znakomita okazja, by poznać zarówno potrzeby naszych klientów, jak i codzienną pracę naszej załogi – mówi Ania Kruk, dyrektor kreatywna i główna projektantka marki Ania Kruk. - Nasi rodzice zawsze podkreślali, że trzeba umieć słuchać i zachęcać ludzi do dzielenia się swoimi pomysłami.
Wcielanie się w rolę sprzedawców biżuterii to rodzinna tradycja Kruków, zapoczątkowana przez nestora rodu, który zwykł był doradzać klientom sklepów W.Kruk. Po włączeniu firmy W.Kruk do grupy Vistula oboje zaangażowali się w rozwój marki Ania Kruk i wspierają dzieci w prowadzeniu nowej odsłony rodzinnego biznesu.
- Spotykamy się z samymi miłymi reakcjami – opowiada Ania Kruk.- Klienci zazwyczaj podpytują nas o związek marki Ania Kruk z W.Kruk – cierpliwie tłumaczymy, że Ania Kruk to nowy rozdział w historii naszej rodziny, ale tworzony z zachowaniem ponad 200-letniej tradycji i doświadczenia. Najbardziej inspirujące są dla mnie rozmowy o biżuterii – dziewczyny odwiedzające nasze butiki mają często fantastyczne spostrzeżenia, które potem wykorzystuję w projektowaniu naszych kolejnych kolekcji.
„Raport o franczyzie w Polsce 2013” przygotowany przez specjalistów z firmy PROFIT system pokazuje, że tylko w ciągu roku liczba systemów franczyzowych specjalizujących się w sprzedaży kosmetyków, biżuterii lub upominków powiększyła się z 45 do 51 i wiele wskazuje na to, że w dalszym ciągu będzie rosnąć. Jeśli spojrzymy na te branże z dłuższej perspektywy, to okaże się, że w ciągu minionych pięciu lat liczba systemów franczyzowych wzrosła blisko dwukrotnie. Rozwój we franczyzie zapowiadała również Ania Kruk, ale na razie firma otwiera wyłącznie salony własne.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


