Nie tylko sroki lubią błyskotki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jubilerska rodzina z Poznania postanowiła przed Bożym Narodzeniem "dopieścić" swoich klientów i osobiście podpowiadała im, co ze sklepów Ania Kruk warto włożyć pod choinkę. Wojciecha Kruka z małżonką Ewą oraz formalnych właścicieli marki – Wojciecha Kruka juniora i jego siostrę Anię Kruk można było spotkać we wszystkich 9 firmowych sklepach marki Ania Kruk w całej Polsce.

- Przedświąteczne wizyty w butikach to znakomita okazja, by poznać zarówno potrzeby naszych klientów, jak i codzienną pracę naszej załogi – mówi Ania Kruk, dyrektor kreatywna i główna projektantka marki Ania Kruk. - Nasi rodzice zawsze podkreślali, że trzeba umieć słuchać i zachęcać ludzi do dzielenia się swoimi pomysłami.

Wcielanie się w rolę sprzedawców biżuterii to rodzinna tradycja Kruków, zapoczątkowana przez nestora rodu, który zwykł był doradzać klientom sklepów W.Kruk. Po włączeniu firmy W.Kruk do grupy Vistula oboje zaangażowali się w rozwój marki Ania Kruk i wspierają dzieci w prowadzeniu nowej odsłony rodzinnego biznesu.

- Spotykamy się z samymi miłymi reakcjami – opowiada Ania Kruk.- Klienci zazwyczaj podpytują nas o związek marki Ania Kruk z W.Kruk – cierpliwie tłumaczymy, że Ania Kruk to nowy rozdział w historii naszej rodziny, ale tworzony z zachowaniem ponad 200-letniej tradycji i doświadczenia. Najbardziej inspirujące są dla mnie rozmowy o biżuterii – dziewczyny odwiedzające nasze butiki mają często fantastyczne spostrzeżenia, które potem wykorzystuję w projektowaniu naszych kolejnych kolekcji.

„Raport o franczyzie w Polsce 2013” przygotowany przez specjalistów z firmy PROFIT system pokazuje, że tylko w ciągu roku liczba systemów franczyzowych specjalizujących się w sprzedaży kosmetyków, biżuterii lub upominków powiększyła się z 45 do 51 i wiele wskazuje na to, że w dalszym ciągu będzie rosnąć. Jeśli spojrzymy na te branże z dłuższej perspektywy, to okaże się, że w ciągu minionych pięciu lat liczba systemów franczyzowych wzrosła blisko dwukrotnie. Rozwój we franczyzie zapowiadała również Ania Kruk, ale na razie firma otwiera wyłącznie salony własne.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €