Franczyza w rodzinnych stronach Małysza

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

42 pokoje z setką miejsc noclegowych do dyspozycji – taką ofertę ma dla klientów Hotel Patria, którego właścicielka postanowiła przyłączyć się do sieci Mercure. Magdalena Fryc wybrała tę markę, bo umożliwia ona zachowanie lokalnego charakteru, przy jednoczesnym wprowadzeniu światowych standardów hotelarskich.
- Niewątpliwym atutem naszego obiektu jest położenie. Z jednej strony niewielka, bo zaledwie dwukilometrowa odległość do samego centrum Wisły, z drugiej - najbliższe sąsiedztwo rozbudowanej infrastruktury złożonej z licznych szlaków turystycznych, tras rowerowych i profesjonalnych tras narciarskich – mówi Magdalena Fryc.

To 19 hotel pod szyldem Mercure na terenie Polski. Franczyzy na tę markę udziela Grupa Hotelowa Orbis, zarządzająca 60 obiektami pod szyldami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis budget oraz Orbis. Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, obecny w 92 krajach na świecie.

- W naszej spółce franczyza jest jednym z filarów strategii. Jeśli chodzi o marki, to postawiliśmy głównie na Mercure i ibis Styles. Łatwy proces adaptacji pod tymi markami dla niezależnie działających obiektów daje nam możliwość powiększania grupy hoteli funkcjonujących pod wspólnym szyldem. Widzimy, że rynek hotelowy w Polsce przekonał się do franczyzy i jest to ważny kierunek rozwoju dla hoteli, które chcą zwiększyć rentowność i stabilnie prowadzić biznes hotelowy - mówi Małgorzata Morek, dyrektor ds. franczyzy w Grupie Hotelowej Orbis.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €