Wyścig po franczyzobiorców

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nie tak dawno temu Piotr i Paweł chwalił się otwarciem sklepu numer 100, a Intermarché - 200. Teraz przyszedł czas na Carrefour. Pochodząca z Francji sieć supermarketów świętuje uruchomienie 400. placówki franczyzowej, która jest zarazem setnym sklepem w stolicy.
– Jestem dumny, że w ciągu trzech lat udało się wspólnie z naszymi partnerami zbudować fundamenty franczyzy Carrefour w Polsce. To dopiero początek drogi. Wierzę, że z roku na rok będziemy rozwijać się coraz bardziej. Udało nam się zdobyć zaufanie franczyzobiorców, gdyż oferta Carrefour spełnia ich oczekiwania. Utrzymujemy lojalność naszych partnerów, zapewniając im kompleksowe wsparcie. Słuchamy klientów, reagujemy na ich opinie i dostosowujemy się do lokalnego otoczenia – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

Właściciel 400. sklepu franczyzowego Carrefour w Polsce i 100. w Warszawie nie poprzestał na jednej placówce, to już jego trzeci Carrefour Express. Jubileuszowy sklep położony jest w centrum stolicy. Sklepy działa w formacie samoobsługowym, a oprócz produktów pierwszej potrzeby oferuje także usługi, w tym możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków i doładowania telefonu.

W 1997 roku w Łodzi powstał pierwszy sklep Carrefour w kraju. Od tego czasu polska centrala otwiera placówki w formatach hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 centrów handlowych skupionych w dużych i średnich miastach oraz uruchamia stacje paliw.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €