Burger King albo życie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Norweska firma zarządzająca barami Burger King wprowadziła nową politykę dotyczącą działającego na Facebooku fanpage'a. Do tej pory fast food miał 38 tys. fanów, dzisiaj jest ich o 3/4 mniej. Jak podaje portal hotmoney.pl to efekt usunięcia nielojalnych użytkowników, czyli tych, którym fanpage posłużył za miejsce składania skarg na serwowane dania i wybrane restauracje.

Marketingowcy norweskiej filii zaproponowali fanom marki talon na kanapkę Big Mac, serwowaną przez konkurencję - McDonald's. Odzew był niezwykle duży. Na prowokację dało się "nabrać" 30 tys. osób. Ci, którzy zadeklarowali się jako wierni marce otrzymali zaproszenie do polubienia nowego fanpage'a Burger King. Pozostałym podziękowano i uniemożliwiono zapisanie się do nowopowstałej społeczności.

Trzeba przyznać, że to dziwne posunięcie. Wiele firm traktuje Facebooka nie tylko jako miejsce odczytywania pochwalnych peanów na cześć firmy, ale również oczekuje szczerych opinii o ich działalności. Warto dodać, że talonów na darmowego Big Maca starczyło tylko dla tysiąca osób. Pozostali musieli obejść się smakiem.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €