Make-up na zakupach
W niespełna rok Drogerie Natura przyciągnęły 15 partnerów. Oprócz zakupów, klienci mogą także skorzystać w sklepach z porad fachowców.
Pod logo Drogerii Natura w Lublinie rozpoczął dziś działalność kolejny sklep z kosmetykami. W nowym punkcie sprzedaży liczącym ponad 120 m2 klienci zrobią nie tylko zakupy. Personel drogerii służy także radami dla kupujących. W dniu otwarcia na wszystkich odwiedzających sklep czekać będą makijażystki oraz promocje cenowe.
W sklepach Natury znajdują się również dostępne wyłącznie tam marki własne, takie jak My Secret, Seyo, Kobo Professional i Sensique. - Nowa Drogeria Natura w Lublinie jest naszym dziewiątym sklepem w tym mieście i jednocześnie piętnastym otwieranym na zasadach agencji. Przyjęta przez nas strategia rozwoju sieci zmierza w dobrym kierunku – mówi Beata Szczytowska, prezes zarządu Polbita, właściciela marki.
Agent, który zdecyduje się na współpracę, nie ponosi żadnych opłat. Centrala wspiera partnera w zatowarowaniu sklepu kosmetycznego, zapewnia mu sprzęt i oprogramowanie IT, prowadzi w jego imieniu politykę cenową. Wynagrodzenie partnera uzależnione od zysków sklepu, którym zarządza.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


