Niestraszna im konkurencja

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Justyna Zielnik już od sześciu lat współpracuje na zasadach franczyzy z Lingua Nova. Aby rozpocząć działalność z firmą trzeba być przygotowanym na inwestycję w wysokości 50 tys. zł. Franczyzodawca organizuje szkolenia dla właściciela szkoły oraz zatrudnionych przez niego lektorów. Zapewnia również broszur i ulotek promujących placówkę oraz namiary na dostawców, m.in. materiałów dydaktycznych.
- Moja szkoła znajduje się w tzw. sypialni miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie największych osiedli w Kaliszu. W moim przypadku najlepiej sprawdza się reklama w przestrzeni miejskiej - billboardy i plakaty, jak również marketing szeptany- mówi Justyna Zielnik, franczyzobiorczyni kaliskiej Szkoły Języków Obcych i Agencji Tłumaczeń.

Właścicielka szkoły nie miała przed jej otwarciem doświadczenia w działalności edukacyjnej. Sama na co dzień nie prowadzi zajęć, ale zarządza swoim personelem. Lektorzy uczą głównie pracowników innych firm, bowiem klientów korporacyjnych jest więcej niż indywidualnych.

- Na kaliskim rynku istnieje zarejestrowanych ok. 25 szkół językowych. Biorąc pod uwagę fakt, iż szkoły językowe nie są jedynymi placówkami świadczącymi naukę języka obcego - prywatne korepetycje, nauka języka w szkołach i na uczelniach publicznych - muszę na bieżąco podejmować działania pozwalające mi prowadzić konkurencyjną firmę na rynku - dodaje Justyna Zielnik.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €