Bułka z wędliną nie wystarczy

Kanapka to mało wyszukane danie, dlatego restauracje sieci Canappka urozmaicają menu.
Kanapka z serem, twarogiem, pasztetem, szynką, na ciepło i na zimno. Pozycji w menu barów Canappka nie brakuje, mimo to menu zostało poszerzone. Co miesiąc część dań będzie rotowała. W listopadzie sezonowym daniem jest krem z dyni. - Nic nie rozgrzewa lepiej niż gorąca zupa. Od kilku lat widzimy duży wzrost sprzedaży tych posiłków w okresie jesiennym i dlatego właśnie przygotowaliśmy dodatkową pozycję w naszym menu – tłumaczy Katarzyna Adamczyk z sieci Canappka. - Ponadto przygotowaliśmy jeszcze większe zniżki dla posiadaczy kart lojalnościowych. Właściciele magnetycznych Kart Sytego Klienta mają prawo do zakupu dyniowego kremu już w cenie 1 zł, zamiast 3 zł. W ten sposób chcemy nagradzać osoby, które regularnie odwiedzają nasze lokale w Poznaniu i Wrocławiu.
Tymczasem Subway, międzynarodowy specjalista od kanapek, otworzył swoją pierwszą restaurację w centrum handlowym należącym do supermarketu. Lokal o powierzchni 70 m2 powstał w Auchan w Łomiankach. - Centra handlowe typu Auchan czy Tesco gwarantują nam duży przepływ klientów przy jednoczesnej widoczności marki, niezakłóconej obecnością dużej liczby innych najemców. Jedną z przesłanek do otwarcia restauracji Subway w Łomiankach była ich faktyczna przynależność do aglomeracji warszawskiej - mówi Michał Dorszewski, menedżer odpowiedzialny za rozwój marki.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej