Zmiany przynoszą efekty

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Od początku tego roku właściciel Top Secret likwiduje nierentowne placówki, pozostałe placówki własne przekazuje franczyzobiorcom. W trzecim kwartale tego roku sieć powiększyła się o 7 nowych sklepów franczyzowych i 9 partnerskich kornerów, Kornery pozwalają na sprzedaż produktów z portfolio marek Grupy Kapitałowej Redan w sklepach multibrandowych. Zmiany w strukturze sieci sklepów odzieżowych rozwijanych przez Redan zaczynają w końcu przynosić efekty. Od lipca do września 2013 roku Grupa wypracowała 2,9 mln zł zysku na sprzedaży. To najlepsze wyniki w porównaniu do analogicznych okresów kilku poprzednich lat. Narastająco przez 9 miesięcy br. obroty Grupy wzrosły r./r. o 8,2 proc. do 330,1 mln zł. Poprawę uzyskano zarówno w sieci dyskontowej Textil Market, jak i w części modowej, gdzie Redan sprzedaje odzież pod markami Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids. Zarząd zapowiada, że cały rok może zamknąć na plusie.

- Pozytywne efekty przynosi zmiana struktury sprzedaży w kierunku rozwoju rentownych kanałów dystrybucji, a minimalizowaniu pozostałych. Finalizujemy plan zamknięcia nierentownych placówek, tak aby w przyszłym roku ten kanał nie przynosił już strat – mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes Zarządu Redan. – Jednocześnie pracujemy intensywnie nad poprawą oferty dla klientów, co będzie źródłem wzrostów sprzedaż, a tym samym wyników, w kolejnych sezonach.

Grupa Kapitałowa Redan kontynuuje swoją wschodnią ofensywę otwierając w Rosji i na Ukrainie kolejne sklepy franczyzowe. W trzecim kwartale na mapie pojawiło się 8 nowych sklepów franczyzowych, które miały łącznie prawie 1,2 tys. m2 powierzchni. W październiku wystartowała również nowa platforma internetowa Top Secret na Ukrainie. E-commerce to obecnie najszybciej rozwijający się kanał dystrybucji produktów GK Redan.

- Sprzedaż internetowa jest jednym z najbardziej perspektywicznych kanałów sprzedaży, który ma dla nas kluczowe znaczenie. Rozwój tego kanału jest znacznie szybszy, niż sklepów tradycyjnych w Polsce. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić nowoczesny system i rozwiązania na naszej stronie www, które odpowiadają rosnącym wymaganiom klientów, znacznie większym potrzebom sprzedażowym i wyzwaniom technologicznym – powiedział Grzegorz Lipnicki, wiceprezes zarządu Top Secret.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €