Lojalność na Facebooku

Franczyzowe marki gastronomiczne ścigają się w liczbie fanów w mediach społecznościowych. Fast food wygrywa z pizzerią.
Prawie trzy na cztery pizze wychodzące z pieców Da Grasso realizowane są z dostawą na wynos. Właściciel marki, która nie tak dawno temu przeszła rebranding, chce jeszcze bardziej wzmocnić ten kanał sprzedaży. Ma w tym pomóc wdrożenie systemu zamówień online, który swoim działaniem obejmie wkrótce wszystkie pizzerie Da Grasso. O "internetowej" popularności pochodzącej z Łodzi sieci świadczy liczba 100 tys. fanów facebookowego profilu firmy.
- Da Grasso stawia na prowadzenie działań w mediach społecznościowych. Teraz chcemy, aby przełożyły się one na wzrost zainteresowania zamówieniami za pośrednictwem internetu i przy użyciu urządzeń mobilnych – zapowiada Magdalena Piróg, wiceprezes sieci pizzerii.
Liczba 100 tys. fanów brzmi imponująca, ale Da Grasso daleko do liderów. McDonald's Polska polubiło na Facebooku ponad milion osób (na całym świecie kilkadziesiąt milionów), zaś Pizzę Hut 195 tys. Telepizza i Pizza Dominium posiadają około 60 tys. fanów, zaś Subway 46 tys. fanów.
Fanpage to dla sieci gastronomicznej prawie darmowa forma promocja. Płacić trzeba tylko osobie publikującej posty. Sieci gastronomiczne informują o zbliżających się promocjach, organizują konkursy oraz zapraszają do nowo otwartych restauracji.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej