Więcej luksusu
GPoland sprowadziła do Polski kolejne marki z najwyższej półki: Armani Jeans, Valentino i Gas Jeans.
Rynek dóbr luksusowych w Polsce powiększa się z roku na rok. Wszystko za sprawą rosnącej liczby zamożnych Polaków, których w ubiegłym roku było 750 tys., a za trzy lata ich liczba może wzrosnąć nawet o kolejnych 90 tys. - takie informacje podaje raport KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce”. Odzież najpopularniejszych projektantów i domów mody można też nabyć w sklepach, które coraz częściej pojawiają się w mniejszych miastach. Niemały w tym udział sieci franczyzowych, które sprowadzają do Polski ubrania uznanych światowych marek i pomagają właścicielom sklepów uzupełnić ofertę o produkty luksusowe. Jedną z firm, która zajmuje się rozwojem sieci sprzedaży takich marek jak: Armani Jeans, Liu Jo, Patrizia Pepe czy Furla, jest spółka GPoland. W całym kraju działa ok. 200 sklepów monobranodwych i multibrandowych, w których dostępne są marki sprowadzane przez GPoland.
- Kolekcje włoskich projektantów mody zaczęliśmy sprowadzać do Polski już na początku lat 90. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam trafnie odczytywać kierunki rozwoju rynku i dopierać do nich kolejne znane marki. W ciągu mijającego roku nasze portfolio poszerzyło się o kilka nowych brandów, wśród których znalazły się m.in. Gas Jeans, męska kolekcja Antony Morato, czy Manila Grace. Nawiązaliśmy również współpracę z Grupą Miriade, co pozwoli nam wprowadzić na polski rynek kolejne marki: Valentino, Fiorucci i Roccobarocco – wymienia nowości Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland.
Kwota inwestycji we własny sklep z ubraniami „high fashion” waha się od 50 do 300 tys. zł i zależy przede wszystkim od powierzchni lokalu oraz od poziomu zatowarowania sklepu. Opłaty na rzecz GPoland wynikają wyłącznie z umów najmu oraz z zaliczek na zamówiony towar.
- Mamy wiele zapytań od potencjalnych partnerów. Do naszej sieci przyciągają ich korzystne warunki współpracy oraz showroom w Warszawie, gdzie mogą obejrzeć aktualne kolekcje i wybrać to, co sprawdzi się na ich rynku. Pracujemy zarówno z osobami z wieloletnim doświadczeniem w branży odzieżowej, jak i z partnerami, których trzeba nauczyć funkcjonowania w tym środowisku – wyjaśnia Wasiucionek.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


