LUKOIL został franczyzobiorcą Carrefoura

Stacje paliw rosyjskiej sieci upodobnią się do marketów spożywczych.
22 sklepy Carrefour Express otwarte na stacjach paliw LUKOIL – to efekt trwających przez ostatni rok testów nowego formatu współpracy pomiędzy francuską i rosyjską spółką. W jej ramach kolejne stacje LUKOIL upodabniać się będą do marketów spożywczych - sklepów otwartych 24 godziny na dobę, oferujących szeroki asortyment, w którym pojawiły się między innymi warzywa i owoce, nabiał oraz inne produkty świeże.
- To właśnie w doborze produktów najbardziej pomocny był know-how i doświadczenie Carrefour Express. Dzięki niemu byliśmy w stanie przygotować optymalną gamę produktów dla klientów – mówi Marek Lipko, dyrektor ds. operacyjnych franczyzy Carrefour Polska.
Współpraca Carrefoura z LUKOIL opiera się na umowie franczyzy. Jako dawca licencji Carrefour dba o całość zatowarowania stacji. Po stronie LUKOIL pozostaje natomiast ustalanie polityki cenowej – Carrefour podaje wyłącznie ceny sugerowane.
- Wychodzimy do naszych klientów oferując nowy standard usług. Co bardzo ważne w dzisiejszym świecie, dajemy możliwość oszczędzenia czasu potrzebnego na codzienne zakupy i poświęcenie go rodzinie lub ulubionym zajęciom – mówi Piotr Żuromski, dyrektor sprzedaży LUKOIL Polska.
Carrefour ma już za sobą próby rozwinięcia podobnej współpracy z inną siecią stacji paliw. Próby, dodajmy, nieudane. Jego stoiska z artykułami spożywczymi pojawiały się w ostatnich latach na stacjach BP, ale projekt zamknięto po negatywnej ocenie etapu pilotażowego. Podczas konferencji prasowej Francois Vincent, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Carrefour Polska, pytany o przyczyny niepowodzenia żartował, że nie mówi się o byłych partnerach w towarzystwie nowych. Odpowiedzi trzeba więc szukać między wierszami.
- Sukces takiej współpracy wymaga przede wszystkim zaangażowania obu stron – tłumaczy Vincent.
Czy ten mariaż będzie trwały? Wiele wskazuje na to, że tak. Sklepy na stacjach funkcjonują na terenie kilku województw, a w samej Warszawie uruchomiono już 6 placówek. Ponadto wzajemna współpraca obu marek ma sprawdzoną historię na rynku belgijskim, gdzie trwa już od kilku lat.
(gum)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

New York Pizza Department
Pizzerie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...