Masterfranczyzobiorca rozrusza biznes

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właścicielem istniejącej od 1997 roku marki Direct English jest Linguaphone Group. Firma zarządza również siecią szkół językowych dla dzieci pod logo Pingu’s English. W ofercie Direct English znajduje się 9-poziomowy kurs języka angielskiego dla dorosłych - od poziomu podstawowego do zaawansowanego i kursu ze słownictwem biznesowym. Plan zajęć oraz materiały zostały przygotowane we współpracy z ekspertami z Uniwersytetu Cambridge. Placówki Direct English działają już w kilkudziesięciu krajach Europy i Azji. Teraz przyszedł czas na Polskę, dlatego centrala poszukuje masterlicencjobiorcy, który będzie odpowiedzialny za rozwój sieci nad Wisłą. Taka samą strategię zrealizował w przypadku Pingu’s English. Spółka Centrum Językowe Idea pozyskała już 12 partnerów organizujących kursy językowe dla przedszkolaków.

Linguaphone Group oczekuje, że nabywcę licencji master na Polskę uda się pozyskać najpóźniej w połowie 2014 roku. Niekoniecznie musi nim być właściciel innych szkół językowych. Zdaniem franczyzodawcy w tej roli sprawdziłaby się również firma szkoleniowa.
- Liczna konkurencja na polskim rynku pokazuje, że nadal jest duże zapotrzebowanie na edukację językową. Język angielski uznawany jest za międzynarodowy język komunikacji, a wartość rynku szacuje się na 15 miliardów dolarów. Poszukujemy ambitnego partnera, który chce czerpać korzyści ze współpracy z nami. Otrzyma on pełne wsparcie marketingowe i operacyjne w rozwoju biznesu w Polsce - zapewnia Nikita Santos Bhawon, specjalista ds. marketingu w Linguaphone Group.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €