Na Targi po własną firmę
Odwiedzający widzą tu szansę na otwarcie własnej firmy, wystawcy na pozyskanie partnerów. Na Targach Franczyzy spotkają się, aby wspólnie zrobić biznes.
Decydując się na własną firmę mamy do wyboru dwie drogi – zbudować ją od podstaw lub zainwestować w sprawdzony pomysł na biznes. Ci, którzy wolą skorzystać z doświadczenia innych, powinni zapoznać się z dostępną ofertą sieci franczyzowych. Okazją do tego są organizowane po raz jedenasty Targi Franczyzy (17-19 października 2013 w Warszawie), z których co roku korzysta ponad 100 franczyzodawców i tysiące odwiedzających - przedsiębiorców i potencjalnych inwestorów.
Zaproszenie do udziału w Targach Franczyza 2013. |
Argumentem przemawiającym za pojawieniem się na Targach Franczyzy jest możliwość bezpośrednich spotkań. W jednym czasie można sprawdzić i porównać oferty wielu konceptów biznesowych. To znacznie cenniejsze niż informacje z ulotki. Wymagania przyszłych franczyzobiorców co do informacji o oferowanym biznesie rosną, bo i wiedza na temat franczyzy jest coraz większa. Wystawcy przyznają, że na Targach nie ma przypadkowych przechodniów.
- Podczas Targów Franczyza 2012 spotkałam więcej przedsiębiorców zainteresowanych projektem franczyzy hotelowej oferowanej przez naszą sieć, niż podczas tradycyjnych imprez branżowych. Przedsiębiorcy mieli większą wiedzę o franczyzie, dzięki czemu mogliśmy pominąć etap edukacji na temat tego na czym polega biznes na licencji - Małgorzata Morek, dyrektor projektu franczyza w Grupie Hotelowej Orbis.
Co roku lista wystawców wydłuża się. Oprócz stałych gości, takich jak McDonald's, BZ WBK czy Delikatesy Centrum, pojawiają się nowe firmy, które chcą pozyskać partnerów do już działającej sieci (Apteki Dbam o Zdrowie) lub przedstawiciele zagranicznych konceptów, którzy dopiero wchodzą na polski rynek (Maple Bear Global Schools).
Osoby zastanawiające się nad wyborem franczyzy będą mogły dowiedzieć się więcej podczas Forum Szkoleniowego. Eksperci podpowiedzą czym się kierować przy wyborze pomysłu na biznes i jak zweryfikować ofertę franczyzodawcy. Oprócz wykładów zaprezentowane zostaną także oferty wybranych konceptów franczyzowych.
(kk)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Nowe zasady gry w nieruchomościach
Rynek nieruchomości nie wrócił do starych reguł – klienci oczekują dziś nie tylko pośrednika, ale przewodnika przez cały proces zakupu. Rośnie rola...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego n...
Berlin Döner Kebap kończy rok z przytupem
Tylko w grudniu Berlin Döner Kebap otworzył trzy lokale, w trzech nowych miastach i w trzech odmiennych formatach franczyzowych.
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje się coraz...


