Pizzeria dla metropolii

Maxipizza zapowiada otwarcia w Poznaniu, Krakowie i Warszawie. Wcześniej musi jednak znaleźć partnerów z tych miast.
Pod logo Maxipizza działa obecnie dziewięć pizzerii, z czego sześć prowadzą franczyzobiorcy. Firma zamierza zwiększyć zasięg swojej sieci w największych polskich miastach, dlatego rozpoczyna poszukiwania franczyzobiorców, którzy będą chcieli poprowadzić pizzerie w Warszawie, Krakowie i Poznaniu.
- Staramy się, aby nasze pizzerie obejmowały swoim zasięgiem obszar zamieszkiwany przez ok. 100-110 tys. osób. Dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć pizzerie w miastach, w których Maxipizza jest już obecna, ale potencjał rynku nie jest jeszcze w pełni wykorzystany – mówi Karol Molenda, członek rady nadzorczej Maxipizza SA.
Przyszły franczyzobiorca Maxpizza powinien dysponować lokalem o powierzchni co najmniej 100 m2. Kwota inwestycji kształtuje się na poziomie ok. 150 tys. zł i takie zasoby powinna posiadać osoba zainteresowana otwarciem własnej pizzerii Maxipizza. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom niektóre elementy wyposażenia lokalu oraz program komputerowy. Pracownicy pizzerii przechodzą miesięczny kurs wdrażający ich w standardy panujące w firmie.
- Jedną z cech wyróżniających nasz koncept na rynku jest rozbudowany system zamówień internetowych, dzięki któremu notujemy stały wzrost liczby zamówień – mówi Karol Molenda.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej