Franczyzobiorca wywabi plamy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Arcora International jest niemieckim producentem i dystrybutorem chemii oraz sprzętu do utrzymania czystości. Produkty firmy trafiły do klientów z wielu branż, m.in. Obi, McDonald’s, Novotel, Burger King. Jeśli chodzi o rynek polski wśród nabywców towarów są salony Empik, szkoły Cosinus oraz sklepy odzieżowe Zara, H&M i C&A. Zadaniem partnerów Arcora jest doradztwo i zaopatrywanie w urządzenia i środków utrzymania czystości.

- Firma działa od 1992 roku, od tego czasu ze swoją ofertą dotarła do USA i kilkunastu krajów Europy. Po Szwajcarii, Austrii, Ukrainie i Węgrzech przyszedł czas na Polskę. Na razie wystartowała placówka własna w Łodzi, wkrótce będzie miało miejsce kolejne otwarcie w Warszawie. Poszukujemy partnerów w co najmniej 10 największych miastach. Jesteśmy otwarci na przystąpienie do sieci także firm sprzątających oraz dystrybutorów profesjonalnej chemii – mówi Tomasz Kalinowski, członek zarządu Tim Professional, wyłącznego partnera Arcora na Polskę.

Do prowadzenia biznesu potrzebny jest lokal do ekspozycji towaru o powierzchni 30-50 m2 wraz z częścią magazynową – 40-100 m2. Przedsiębiorca musi zainwestować w wyposażenie sklepu w regały oraz komputer, a przede wszystkim w zatowarowanie, na które wyda ok. 20 tys. zł. Arcora nie pobiera opłat franczyzowych, mimo to organizuje dla franczyzobiorców trwające trzy dni szkolenie produktowe i marketingowe w centrali oraz gwarantuje obecność na firmowej stronie internetowej.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €