Oferta – chwilówki, biznes – na lata

Jesień to najlepszy okres dla firm oferujących pożyczki. Kredigo stawia na stałych klientów.
Kredigo od blisko pięciu lat zajmuje się udzielaniem krótkoterminowych pożyczek. Wraz z rosnącą liczbą klientów oraz popularnością produktu właściciele marki decydowali się na otwarcie kolejnych biur. W tej chwili firma posiada trzy placówki własne oraz dwie partnerskie. Wszystkie działają na południu Polski w średniej wielkości miastach.
- Właśnie tam najlepiej sprawdzają się nasze pożyczki – w miastach liczących 60-100 tys. mieszkańców. Biznes, który prowadzimy nie jest skomplikowany, ale bez wsparcia biura prawnego, systemu IT, działu windykacji i centrali trudno poradzić sobie w pojedynkę . Doświadczenie zdobyte przez nas na przestrzeni ostatnich kilku lat pozwala zminimalizować ryzyko oraz wyeliminować podstawowe błędy – twierdzi Tomasz Gardy z Kredigo.
Franczyzodawca wycenia inwestycję w placówkę partnerską na 11 tys. zł, bowiem tyle kosztuje wyposażenie biura. W zamian za opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł przedsiębiorca otrzymuje materiały marketingowe (ulotki, wizytówki, kaseton zewnętrzny, reklamę do wyklejenia witryny), obsługę prawną oraz dostęp do systemu informatycznego, niezbędnego podczas podpisywania umów z klientami. W systemie znajdują się klienci, którzy już skorzystali z pożyczki lub uzyskali odmowę ze względu na brak wiarygodności.
- Przy udzielaniu tzw. chwilówek nie weryfikujemy historii kredytowej klienta w BIK. Sprawdzamy natomiast czy posiada stałe źródła dochodu. Do tego dochodzi intuicja. Czasem nie warto ryzykować udzielając jednej wysokiej pożyczki. Lepiej postawić na kilka mniejszych, co przeniesie podobny zysk, jednak z dużo mniejszym ryzykiem – wyjaśnia Tomasz Gardy.
Firma nie oczekuje, że partner będzie prowadził biznes w drogiej lokalizacji w centrum miast. – Ze względu na to, że nasi klienci cenią sobie dyskrecję, rynek lub deptak nie jest najlepszym pomysłem. Natomiast dobrze sprawdzają się biura otwarte blisko dużych zakładów pracy, gdzie znajduje się wielu potencjalnych pożyczkobiorców i można liczyć na rekomendacje. Dodatkowo skraca się czas weryfikacji zatrudnienia klienta - radzi przedstawiciel Kredigo.
Szczegóły swojego konceptu firma zaprezentuje na październikowych Targach Franczyzy, które 17-19 października odbędą się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej