Nowe szaty Divy

Zmieniony wystrój i logo - Diva testuje nowy wygląd sklepów z biżuterią.
Sklepy Diva działają na polskim rynku od niespełna dwóch lat. Przez ten czas wywodząca się z Australii sieć otworzyła nad Wisłą 24 placówki, 4 z nich prowadzą franczyzobiorcy. Najnowszy sklep został otwarty w sierpniu w stołecznym centrum handlowym Arkadia.
- Nad sklepem w Arkadii zawisło nowe logo, zmienił się również układ sklepu i jego wystrój. Na razie nie planujemy rebrandingu wszystkich naszych sklepów, chcemy przetestować nowy wygląd, a jeśli spodoba się klientom i przełoży na wyższe obroty, wówczas zaczniemy go wprowadzać w pozostałych punktach – mówi Wioleta Radomyska, koordynator ds. franczyzy Diva Polska.
Przyszły franczyzobiorca Divy musi przeznaczyć na inwestycję ok. 30 tys. zł, ale ta kwota jest ustalana z każdym indywidualnie i dostosowywana do warunków, w jakich będzie prowadzony biznes. Sklepy z biżuterią mają ok. 20-30 m2 i mieszczą się najczęściej w galeriach handlowych oraz przy głównych ulicach miast. Na razie Diva obecna jest głównie w największych polskich miastach, ale firma zapewnia, że chętnie pojawi się również w mniejszych miejscowościach.
- Zależy nam na tym, żeby nasi partnerzy prowadzili dochodowy biznes, dlatego bardzo wnikliwie sprawdzamy każdą potencjalną lokalizację badając rynek, konkurencję i potencjalnych klientów – mówi Wioleta Radomyska.
Doradztwo w wyborze lokalizacji sklepu, pomoc w aranżacji placówki, szkolenia oraz wsparcie marketingowe – m.in. na taką pomoc ze strony sieci może liczyć franczyzobiorca Divy. Inwestycja zwraca się w ciągu 10 miesięcy.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej