Fuzja z korzyścią dla partnerów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka Grene powstała w 1915 roku w Danii, a od 1996 roku obecna jest również w Polsce. W ofercie sklepów, których w naszym kraju działa już ponad 100, znajduje się drobny sprzęt, artykuły gospodarcze, odzież ochronna dla rolników oraz pracowników dużych przedsiębiorstw, węże, złącza i inne elementy hydrauliki siłowej. Właściciele gospodarstw rolnych mogą kupić tu części do ciągników i kombajnów. Od niedawna w Grene można się także zaopatrzyć w artykuły jeździeckie i do hodowli koni.

Grene finalizuje umowę, na podstawie której spółka połączy się z holenderską firmą Kramp. Dzięki temu holding będzie obecny już w 22 krajach. W efekcie fuzji klienci wkrótce będą mogli wybierać z listy ponad 700 tys. produktów.
- Działamy na rozdrobnionym rynku z dużą liczbą małych dostawców w każdym kraju. W wyniku połączenia, nasz udział w rynkach europejskich wciąż będzie mniejszy niż 10 proc. Mimo to żadna inna organizacja nie może równać się z naszą ofertą produktową i oferowanym serwisem - mówi Carsten Thygesen, dyrektor zarządzający w Grene Group.

W biznes z Grene trzeba zainwestować kilkaset tysięcy złotych. Sama licencja kosztuje 20 tys. zł, jednak największe wydatki związane są z wyposażeniem sklepu o powierzchni ok. 200 m2 (120 tys. zł) i jego pierwszym zatowarowaniem (180 tys. zł). Franczyzobiorca otrzymuje w zamian sprawdzony model biznesowy sklepu rolniczo–technicznego, którego największą zaletą jest bogaty asortyment właściciela marki.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €