Marka kusi marką

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Zacieśniamy współpracę z naszym partnerem - niemieckim Kids Fashion Group. Dzięki temu udało nam się rozszerzyć asortyment o kilka marek, które stanowią uzupełnienie marki własnej Tup Tup – mówi Kamila Kalisz, specjalista ds. obsługi klientów kluczowych i salonów firmowych. - Takie rozwiązanie pozwoli na obsługę większej grupy klientów o rozmaitych wymaganiach wzorniczych, cenowych i asortymentowych.

Właściciel marki Tup Tup, spółka Hurtimex, działa od 1990 roku. Początkowo firma zajmowała się głównie działalnością handlową, w tym między innymi sprzedażą odzieży dziecięcej. Od 1992 roku projektuje i produkuje odzież dla dzieci i niemowląt pod markami Tup Tup i Hoop. Od roku 2004 firma prowadzi salony własne, poszerzyła sieć dystrybucji o partnerskie sklepy multibrandowe oraz sklepy franczyzowe, planuje również budowę sieci franczyzowej na terenie Czech. Obecnie pod marką Tup Tup działa 21 sklepów franczyzowych oraz 3 sklepy własne na terenie całego kraju.

– Do końca roku zamierzamy otworzyć około 5-7 sklepów franczyzowych – mówi Anna Żuberek, koordynator ds. obsługi salonów firmowych. - Tylko we wrześniu uruchomimy outlet w Szamotułach i salon franczyzowy w Wolsztynie.

Salony franczyzowe Tup Tup powstają w centralnych miejscach miast liczących min. 20 tys. mieszkańców (główny rynek, główne ulice handlowe, mini galerie). W ramach pakietu franczyzowego biorca licencji otrzymuje m.in. projekt lokalu, towar, oprogramowanie, kasę fiskalną, podręcznik operacyjny i bieżącą obsługę klienta.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €