Muszkieterowie zagrają w kosza
Nowe supermarkety oraz zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez sponsoring sportowy to aktualnie priorytety Intermarché.
- Podjęcie współpracy z reprezentacją Polski to nasz kolejny krok w kierunku większego związania się z dyscypliną, która z roku na rok zyskuje coraz liczniejsze grono sympatyków. Intermarché od lat wspiera polską koszykówkę. Sieć znacznie przyczyniła się do osiągnięcia sukcesu basketu w Zielonej Górze, a od dwóch lat wspiera rywalizację klubów w Pucharze Polski. Teraz nastał czas na reprezentację – mówi Janusz Jasiński, pełnomocnik zarządu Grupy Muszkieterów, która zarządza supermarketami spożywczymi Intermarché i budowlanymi Bricomarché.
Muszkieterowie liczą, że jako oficjalny sponsor koszykarzy będzie miało okazję wzmocnić siłę swojej marki na rynku spożywczym. Jednocześnie nie zwalniają tempa rozwoju sieci Intermarché, liczącej już blisko 190 sklepów. Ostatnie otwarcie miało miejsce 22 sierpnia w Pawłowicach, w województwie śląskim.
To 18. supermarket w regionie. Sklep ma ponad 1,2 tys. m2 powierzchni, a jego asortyment obejmuje 17 tys. produktów spożywczych i przemysłowych. Wśród nich dostępna jest pokaźna oferta marek własnych Intermarché, a także produkty ekologiczne. W sklepie zatrudnienie znalazło 60 osób.
Supermarkety Intermarché zarządzane są przez franczyzobiorców. Wkład finansowy potrzebny do wstąpienia w szeregi Muszkieterów wynosi 400 tys. zł. Oprócz prowadzenia sklepu franczyzobiorcy sieci poświęcają dwa dni w tygodniu na pracę w centrali sieci, w ramach której współdecydują o jej rozwoju.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


