Niektórzy już w szkole

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ramach Leonardo School działają trzy marki Leo English, Leo Maniak i Leo Maluch. Każda z nich dedykowana jest dzieciom w różnym wieku - od niemowlęcia do 13 roku życia. Oprócz kursów językowych, w szkołach Leonardo School prowadzone są także zajęcia z języka polskiego pomagające dzieciom w nauce czytania, ortografii i szybkiego zapamiętywania. Wszystkie 32 placówki sieci są prowadzone przez franczyzobiorców. W tym roku firma pozyskała 4 nowych partnerów.

- Przyrost ten w pełni realizuje nasze plany rozwojowe – mówi Adam Chrzanowski z Leonardo School. - W przyszłym roku planujemy otworzyć w Polsce co najmniej 6 szkół. Jednocześnie analizujemy możliwości ekspansji zagranicznej. Poprzez udział w targach edukacyjnych w Moskwie, Norymberdze i Brnie zamierzamy nawiązać relacje z potencjalnymi masterfranczyzobiorcami.

Od potencjalnych partnerów franczyzodawca wymaga przede wszystkim zdolności menedżerskich oraz umiejętności komunikacyjnych. Nie oczekuje natomiast wiedzy branżowej, gdyż takową przekazuje w trakcie szkoleń. Kwota inwestycji potrzebna do uruchomienia placówki Leonardo School waha się od 20 do 45 tys. zł. W kwocie tej uwzględniona jest opłata licencyjna w wysokości od 3 do 8,5 tys. zł, w zależności od wybranej formy współpracy.

- W tej chwili jesteśmy w trakcie szkoleń kadry lektorów i trenerów w nowych placówkach, tak aby od 1 września możliwe było uruchomienie zajęć. Kampanie reklamowe toczą się niezależnie w każdej z miejscowości – dodaje Adam Chrzanowski.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €