Wyspa w galerii

Zapachy Aromanti wypróbują mieszkańcy Gdańska i Poznania. Kolejne stoiska czekają na partnerów w największych miastach.
Aromanti Zapachy & Emocje to ogólnopolska sieć sprzedaży zapachów do wnętrz oraz zapachowych elementów wyposażenia wnętrz. Firma jest obecna w 10 największych polskich miastach, w których działa 13 punktów sprzedaży tzw. Pachnących Wysp. Zdecydowana większość, bo aż 12 sklepów, jest w rękach franczyzobiorców. Aromanti zamierza kontynuować rozwój sieci i zapowiada, że do końca roku w całym kraju przybędzie 6 nowych Pachnących Wysp. Najbliższe otwarcie odbędzie się już we wrześniu w Poznaniu, później do sieci dołączy punkt w Gdańsku. Aromanti szuka również franczyzobiorców, którzy poprowadzą sklepy we Wrocławiu, Bydgoszczy, Toruniu, Olsztynie, Opolu i Katowicach.
Opłata za przystąpienie do Aromanti wynosi 15 tys. zł, ale franczyzobiorca może ją rozłożyć na raty, wówczas przez cały rok będzie płacił centrali 1,5 tys. zł. To jedyna opłata, jaką musi uiścić nowy partner.
- Standardowa Pachnąca Wyspa na powierzchnię 7,2 m2 ale należy pamiętać, że każde centrum ma swoje wymagania i w zależności od lokalizacji nasze punkty sprzedaży mają powierzchnię od 5,8 m2 do 13 m2. Bierzemy czynny udział w procesie poszukiwania lokalizacji i często pomagamy partnerom w rozmowach z centrami handlowymi – mówi Krzysztof Plitnik, prezes zarządu Aromanti.
Franczyzobiorca otrzymuje wizualizację wyspy, może także liczyć na pomoc w codziennym prowadzeniu biznesu. Centrala pomaga rekrutować pracowników, odpowiada również za ich szkolenie. Franczyzobiorca uczestniczy w ogólnopolskich akcjach promocyjnych, a na jego Pachnącej Wyspie może pojawić się aż 181 kompozycji zapachowych do domu lub biura.
- Nie chcemy być zwykłym sprzedawcą zapachów do wnętrz. Nasze zapachy budzą pozytywne emocje dlatego chcemy być ekspertem w kreowaniu dobrego nastroju. Wiemy, że zapach w domu to jedna z najważniejszych rzeczy, która decyduje o tym jakie wrażenie robi wnętrze – mówi Krzysztof Plitnik.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej