Portal i biuro podróży w jednym

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Działająca od 14 lat na rynku firma prowadzi sprzedaż oferty kilkudziesięciu touroperatorów nie tylko za pośrednictwem portalu, ale również w biurach stacjonarnych. Z Wakacje.pl współpracuje 60 partnerów, liczba ta może wzrosnąć w tym roku nawet do 80. Wśród planowanych priorytetowych lokalizacji znajdują się największe miasta (Wrocław, Poznań, Lublin, Białystok), te liczące 100-200 tys. mieszkańców (Włocławek, Bytom, Zielona Góra) oraz mniejsze – do 100 tys. mieszkańców (Bełchatów, Konin, Lubin).

- Mając na uwadze rzetelną obsługę klienta oczekujemy, że w salonie sprzedaży Wakacje.pl będzie zatrudniona przynajmniej jedna osoba dużym doświadczeniem w branży turystycznej – może to być pracownik, ale także właściciel. Biuro powinno znajdować się w atrakcyjnym pod względem handlowym miejscu, czyli w galerii handlowej lub w centrum miasta z dostępem do parkingu. W przypadku drugiej lokalizacji konieczna jest duża witryna na parterze budynku – mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sieci sprzedaży.

Inwestycja w biuro zależy od stanu przejmowanego lokalu oraz jego powierzchni. Najlepiej, jeśli znajdzie się miejsce dla co najmniej dwóch stanowisk sprzedaży. Zakup elementów wizualizacji zewnętrznej, materiałów reklamowych i uniformów służbowych to wydatek rzędu 6 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłat licencyjnych. W pakiecie franczyzowym Wakacje.pl znajdują się m.in. pomoc w aranżacji lokalu, szkolenia sprzedażowe, nowoczesny system zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem, prezentacja biura na portalu turystycznym, sprzedaż usług dodatkowych na preferencyjnych warunkach (ubezpieczenia, parkingi, bilety lotnicze, hotele).

- Partnerzy otrzymują wsparcie przy zawieraniu umów z touroperatorami i mogą liczyć na bezpłatne rozpoczęcie współpracy z czołowymi organizatorami wyjazdów. Ponadto najlepsze biura mogą wysyłać swoich pracowników na bezpłatne zagraniczne wyjazdy szkoleniowe – dodaje Wioletta Zarzycka.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €