Biznes do przejęcia

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

BoConcept projektuje, produkuje i dystrybuuje nowoczesne meble z myślą o mieszkańcach wielkich miast. Duńska firma zarządza 350 salonami meblowymi na całym świecie. Sześć z nich działa w Polsce, z czego dwa prowadzone były do tej pory jako salony własne. We wrześniu BoConcept Retail Poland, polska filia BoConcept, odda placówki w ręce franczyzobiorców.

- Zgodnie z ogólnoświatową polityką BoConcept wszystkie salony sieci powinny być franczyzowe – tłumaczy Joanna Łozińska, menedżer ds. PR w BoConcept Retail Poland. - Centrala w każdym z krajów ogranicza się do wsparcia marketingowego, logistycznego i szkoleń.

Salony BoConcept powstają w miastach liczących min. 500 tys. mieszkańców, co oznacza, że w Polsce może działać maksymalnie 8-10 placówek sieci.

Za pozyskanie lokalu na salon meblowy odpowiedzialni są franczyzobiorcy. Minimalna powierzchnia placówki to 300 m2. Salony BoConcept najczęściej znajdują się w centrach miast lub na ich obrzeżach, przy ruchliwych ulicach lub na terenie parków handlowych. Maksymalny koszt uruchomienia salonu wynosi 200 tys. euro.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €