Blogerka prawdę Ci powie
W tym roku firma kosmetyczna Organique postawiła na nowe formy promocji.
Firma Organique, która od 13 lat produkuje i sprzedaje kosmetyki, postawiła na zupełnie nowe formy promocji. Kosmetyki Organique trafiły w ręce blogerek, a marka zawitała na imprezy plenerowe.
- Przyjaciółki Organique to właścicielki blogów o tematyce związanej z różnymi aspektami kobiecości – znajdują się wśród nich dziewczyny piszące o urodzie, modzie i poruszające zagadnienia lifestylowe. Oprócz tego firma Organique dołączyła do oficjalnych partnerów festiwalu Brave Kids. Z tej okazji zostały przygotowane specjalne edycje kosmetyków, które trafią w ręce setki dzieciaków z całego świata – wymienia formy promocji marki Magdalena Wieczorek, menedżer sieci franczyzowej.
Pierwszy sklep Organique został otwarty w 2006 w Szczawnie Zdroju. Obecnie kosmetyki Organique można kupić w liczącej blisko 40 punktów sieci sklepów franczyzowych oraz w salonach SPA, zarówno w Polsce jak i zagranicą.
Opłata za przystąpienie do sieci Organique wynosi 5 tys. zł, fundusz marketingowy to 2 proc. miesięcznego obrotu netto. Na dostosowanie metra kwadratowego powierzchni sklepu do wymagań sieci trzeba przeznaczyć ok. 1,5 tys. zł, do tej kwoty trzeba jeszcze doliczyć remont i wyposażenie placówki. Na zatowarowanie franczyzobiorca wyda ok. 25 tys. zł. Sklepy Organique znajdują się najczęściej w centrach handlowych, ale franczyzodawca zachęca do otwierania sklepów przy głównych ulicach miast oraz na starówkach. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu. Otrzymuje również projekt aranżacji sklepu i pomoc w przygotowaniu go do otwarcia. Wraz z pracownikami uczestniczy w szkoleniach produktowych i sprzedażowych. Może także liczyć na wsparcie marketingowe i PR-owe.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

