Nowy sklep Cafe decor

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak informuje Rzeczpospolita, sklep oferuje artykuły do dekoracji wnętrz. Nietypowym rozwiązaniem jest możliwość określenia typu emocjonalnego i osobowości klienta. Dzięki temu zakupione przez niego dodatki będą rzeczywiście zgodne z jego upodobaniami. Podczas zakupów klienci oprócz fachowej porady, otrzymują w poczęstunku kawę.

Sklepów z podobnym asortymentem jest w stolicy coraz więcej. Niemal we wszystkich centrach handlowych pojawiły się sklepy tej branży, na przykład w Galerii Mokotów Ami Decor i W Małym Dworku. Również duży sklep IKEA zastąpiony został nową marką Decorador.

Właściciele tych sklepów nie obawiają się, przynajmniej na razie, konkurencji. Jak twierdza ich oferta skierowana jest do klasy średniej : ludzi którzy mają trochę pieniędzy do wydania i zaczęli zwracać uwagę na nieciekawe wnętrza swoich domów. Poza tym powstaje moda na ładne, gustownie urządzone wnętrza. Kolorowe magazyny dla pań i panów coraz częściej poświęcają uwagę nie tylko strojom i dodatkom, ale prezentują interesujące pokoje, kuchnie i sypialnie, urządzane przez znanych ludzi samodzielnie lub tez z pomocą profesjonalnych projektantów.

Więcej: Rzeczpospolita, "Ekonomia i Rynek", 29 kwietnia 2002.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €