Biały wrzesień

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Whitening Point należy do międzynarodowej grupy kapitałowej NMV S.A, która rozwija już franczyzową sieć salonów fotodepilacji i fotoodmładania No+Vello. Drugi koncept firmy zajmuje się szybkim wybielaniem zębów. Pod logo Whitening Point działa 25 placówek, w tym 20 francyzzowych, w których klienci mogą upiększyć swój uśmiech. Do końca września sieć planuje otwarcie 4 kolejnych punktów działających na licencji.

- Cały czas poszukujemy franczyzobiorców w całej Polsce, interesują nas przede wszystkim miejscowości zamieszkane przez 35-50 tys. mieszkańców - mówi Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci. - Od września planujemy wdrożyć nowy koncept. Ponadto przymierzamy się do podboju Europy południowej.

Współpracę z Whitening Point można podjąć na kilka sposobów. W ofercie jest zarówno prowadzenie wyspy, jak i świadczenie dodatkowej usługi na przykład w gabinecie kosmetycznym. Łączna kwota inwestycji wraz z zakupem licencji nie powinna przekroczyć 18 tys. zł. Sieć świadczy usługi wybielania zębów w ramach kilku pakietów. Cena za pojedynczy zabieg zaczyna się od 149 zł.

Sieć daje franczyzobiorcom prawo do korzystania z jego koncepcji biznesowej i znaku towarowego, a także dostęp do stałej pomocy handlowej i technicznej. Dawca licencji udostępnia jednocześnie swoje know-how oraz zapewnia pakiet szkoleń.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €