Z rąk do rąk

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

AlmiDecor jest skandynawską marką wyposażenia wnętrz, która należy do firmy ADe Line SA. W 1999 roku w Bydgoszczy został otwarty pierwszy sklep sieci w Polsce. Obecnie działa ponad 30 salonów własnych, w tym cztery zagraniczne: trzy w Pradze, jeden w Wilnie. Ważnym uzupełnieniem działalności marki jest uruchomiony ostatnio sklep online, dzięki któremu udaje się dotrzeć do klientów z mniejszych miejscowości.

Od początku roku kluczowe salony własne sieci przekazywane są we franczyzę. W ręce przedsiębiorców przeszło w pierwszej połowie tego roku już sześć sklepów (CH Manufaktura – Łódź; CH Złote Tarasy – Warszawa, CH Focus – Bydgoszcz, CH Klif – Gdynia, Galeria Bałtycka i Outlet w Gdańsku). W lipcu nowi franczyzobiorcy objęli kolejne salony, m.in.: w Poznaniu, Katowicach i Lublinie.

– Najatrakcyjniejsze lokalizacje dla salonów AlmiDecor to centra handlowe w miastach liczących powyżej 400 tys. mieszkańców. W Warszawie, która ma największy potencjał sprzedażowy, sieć może pozwolić sobie na prowadzenie kilku sklepów, jednak w pozostałych miastach będą działały pojedyncze salony. Najbliższe otwarcia planowane są w latach 2014-2016 w Berlinie, Kijowie i Moskwie, gdzie poszukujemy partnerów – zapowiada Zbigniew Mrozek, prezes zarządu ADe Line SA.

W założonym modelu biznesowym wszystkie koszty operacyjne salonów nadal pozostają po stronie AlmiDecor, od franczyzobiorców nie jest wymagany własny kapitał z przeznaczeniem na wkład inwestycyjny czy opłaty franczyzowe. Jedyną formą zabezpieczenia powierzonego w zarząd majątku jest weksel.
– Jeśli chodzi o rynek europejski, to liczymy na oferty dobrych lokalizacji proponowane przez potencjalnych franczyzobiorców. Salony w formacie Premium Store powinny mieć powierzchnię 400–600 m2, pozostałe salony – 250-300 m2. Oferujemy szkolenia produktowe, merchandisingowe, projekt i wizualizacje aranżacji lokalu. Specyfika towaru, zmieniające się kolekcje i ich aranżacje, wymagają dużych umiejętności sprzedażowych i wyspecjalizowanej obsługi klienta – dodaje Zbigniew Mrozek.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €