Praca na wakacje
Usługi animacji wolnego czasu świadczy już sześciu zagranicznych franczyzobiorców Stageman.
Z usług świadczonych przez animatorów Stageman korzystają biura podróży, hotele, korporacje, a także agencje eventowe. Firma cały czas poszerza terytorium działania pozyskując franczyzobiorców z kolejnych krajów. Zadaniem partnera sieci jest pozyskiwanie klientów oraz rekrutacja animatorów, w miarę przypływu zleceń. Początkowo działalność można prowadzić samemu, ale docelowo w każdym oddziale zatrudnienie znajdzie od 5 do 20 osób.
- Poza Polską, gdzie znajduje się nasza siedziba, jesteśmy także obecni w Austrii, Hiszpanii, Słowacji, Czechach oraz na Litwie i Węgrzech. Mamy również klientów z innych krajów europejskich oraz zlecenia spoza Starego Kontynentu, na przykład z Egiptu czy Chin – mówi Jakub Bączek, prezes zarządu spółki Stageman Group. - Coraz więcej zapytań o naszą ofertę franczyzową dostajemy przez social media.
Opłata wstępna za współpracę partnerską z Stageman wynosi od 3,5 do 5 tys. euro. Partner musi przede wszystkim biegle władać minimum dwoma językami. Obowiązkowo wymagany polski lub angielski, gdyż tylko tak można odbyć firmowe szkolenie. Poszukiwani są franczyzobiorcy z krajów innych niż Polska i Austria, ponieważ tam działają już partnerzy firmy.
- Nie każdy kandydat spełnia nasze oczekiwania. Od czasu do czasu zgłaszają się do nas osoby, które nie są jeszcze gotowe do prowadzenia własnego biznesu. Zdarzało się, że proponowaliśmy takim osobom inne funkcje w ramach naszej sieci – dodaje Jakub Bączek.
Większość animatorów w oddziałach Stageman zatrudnionych jest między kwietniem a październikiem na umowy trwające od 3 do 6 miesięcy. Sieć planuje wzmocnić portfolio klientów całorocznych, dzięki czemu więcej osób będzie pracowało przez dłuższy okres, a nawet 12 miesięcy w roku.
(boa)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży Podróże i wypoczynek
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

