Stacja Intermarché

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Grupa Muszkieterów skupia obecnie w Polsce 70 sklepów i supermarketów funkcjonujących w dwóch sieciach: Intermarché (sieć sklepów spożywczych) i Bricomarché (sieć oferująca artykuły dla majsterkowiczów, ogrodowe, do dekoracji i wyposażenia wnętrz). Aktualnie sieci te będą rozbudowywane poprzez lokowanie stacji paliw przy każdej z placówek Intermarché i Bricomarché, tam gdzie tylko pozwolą na to warunki terenowe. Stacje będą czynne przez całą dobę.

W Europie Zachodniej stacje paliw zlokalizowane przy dużych centrach handlowych stają się coraz popularniejsze. Do 20 największych dystrybutorów paliw zaliczają się cztery duże sieci hipermarketów: Intermarché, E.Leclerc, Carrefour oraz Tesco. W sumie opanowały aż 5,7 procent całego rynku.
Zdaniem przedstawicieli firmy TK Development, stacje paliw zlokalizowane przy dużych centrach handlowych to przyszłość w naszym kraju. - Myślę, że wielkopowierzchniowe obiekty handlowe przetrwają bez stacji paliw, jednak niektóre placówki prowadzące detaliczną sprzedaż paliw mogą mieć trudności ze sprostaniem rosnącej konkurencji na rynku. Poszukują więc dużych skupisk potencjalnych klientów, a to mogą im zapewnić duże centra handlowe. Stąd, naturalna poniekąd, kooperacja. - powiedział przedstawiciel TK Development.

W strukturach Grupy Muszkieterów pracuje obecnie około 4 tysięcy osób. W 2001 roku obroty grupy zamknęły się kwotą 1015 mld zł. Przedstawiciele ITM poinformowali, że w ciągu najbliższych 3 lat przewidują znaczny wzrost liczby marketów spożywczych Muszkieterów – do 165, natomiast obiektów typu Bricomarché – do 95.

Więcej: Supermarket Polska, marzec 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €