Najpierw biznes, potem urlop
Na początku wakacji pod logo Urlopy.pl działalność rozpoczęło dwóch franczyzobiorców.
Pierwsze biuro firmy powstało w 1990. Z czasem, wraz z rosnącą popularnością kupowania wycieczek przez internet, Urlopy.pl włączyło portal jako kolejne narzędzie sprzedażowe. Obecnie sieć liczy 17 punktów, z czego 14 prowadzą franczyzobiorcy. W czerwcu powstało biuro w Opolu, zaś w lipcu w Radomiu. W tym roku firma planuje otwarcie 10 kolejnych biur partnerskich.
- Nie mamy konkretnych wymagań dotyczących partnerów. Liczy się natomiast doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu. Ze względu na dużą liczbę potencjalnych klientów stawiamy na lokale w galeriach handlowych i w centrach miast – zarówno tych większych, jak i mniejszych – mówi Ewa Gajewska, dyrektor sieci sprzedaży.
Aby dostosować lokal do standardów obowiązujących w sieci należy umieścić logo Urlopy.pl wewnątrz lokalu o powierzchni ok. 30 m2 i na podświetlanym kasetonie na zewnątrz. Konieczny jest zakup regałów na katalogi, wyposażenia stanowisk sprzedażowych w biurka, krzesła i sprzęt biurowy (komputery, telefony z faxem, drukarka, skaner) oraz zakup projektora LCD do prezentowania ofert w witrynie biura. Koszty te mogą zamknąć się w kwocie 10 tys. zł. Partner korzysta z systemów rezerwacyjnych oraz programu do obsługi klientów (CRM)i. W pakiecie franczyzowym firmy znajdują się szkolenia wewnętrzne, oraz te realizowane przez touroperatorów. Do dyspozycji partnerów przez cały okres prowadzenia biura są przedstawiciele Urlopy.pl.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży Podróże i wypoczynek
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


