Najpierw biznes, potem urlop

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwsze biuro firmy powstało w 1990. Z czasem, wraz z rosnącą popularnością kupowania wycieczek przez internet, Urlopy.pl włączyło portal jako kolejne narzędzie sprzedażowe. Obecnie sieć liczy 17 punktów, z czego 14 prowadzą franczyzobiorcy. W czerwcu powstało biuro w Opolu, zaś w lipcu w Radomiu. W tym roku firma planuje otwarcie 10 kolejnych biur partnerskich.

- Nie mamy konkretnych wymagań dotyczących partnerów. Liczy się natomiast doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu. Ze względu na dużą liczbę potencjalnych klientów stawiamy na lokale w galeriach handlowych i w centrach miast – zarówno tych większych, jak i mniejszych – mówi Ewa Gajewska, dyrektor sieci sprzedaży.

Aby dostosować lokal do standardów obowiązujących w sieci należy umieścić logo Urlopy.pl wewnątrz lokalu o powierzchni ok. 30 m2 i na podświetlanym kasetonie na zewnątrz. Konieczny jest zakup regałów na katalogi, wyposażenia stanowisk sprzedażowych w biurka, krzesła i sprzęt biurowy (komputery, telefony z faxem, drukarka, skaner) oraz zakup projektora LCD do prezentowania ofert w witrynie biura. Koszty te mogą zamknąć się w kwocie 10 tys. zł. Partner korzysta z systemów rezerwacyjnych oraz programu do obsługi klientów (CRM)i. W pakiecie franczyzowym firmy znajdują się szkolenia wewnętrzne, oraz te realizowane przez touroperatorów. Do dyspozycji partnerów przez cały okres prowadzenia biura są przedstawiciele Urlopy.pl.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €