Największy też rośnie

W pierwszym półroczu McDonald’s otworzył 6 restauracji. Sprawdźcie, czy w waszym mieście zamówicie Big Maca.
307 restauracji, w tym 177 prowadzonych na zasadzie franczyzy przez 58 licencjobiorców – tak w połowie czerwca kształtował się dorobek McDonald’s w zakresie sieci sprzedaży. W 219 punktach klienci mogli skorzystać z linii McDrive, a w 86 – wypić kawę w McCafé. Dodatkowo 48 lokali oferowało kącik dziecięcy Gym’n’Fun.
Międzynarodowy gigant konsekwentnie pracuje nad rozwojem sieci. W pierwszych sześciu miesiącach uruchomił w Polsce6 nowych restauracji – dwa punkty przybyły w Gliwicach, po jednym otwarto w Szczecinie, Skierniewicach i Wrocławiu. W Krakowie powstała restauracja zaś typu McCafé. Oprócz otwarć McDonald’s ma na swoim koncie szereg rozpoczętych inwestycji. Od stycznia trwają prace przy budowie Złotych Łuków w Sochaczewie. Powstają też nowe placówki w Inowrocławiu, Nieporęcie i Gdańsku. Trwa też modernizacja punktu w Gdańsku Oliwie.
McDonald’s, choć w swoim rozwoju opiera się na franczyzie, otwiera restauracje samodzielnie, a dopiero potem przekazuje je biorcom licencji. Partnerzy otrzymują zatem już działające lokale, ze znaną historią biznesową. Budowa jednej placówki McDonald’s pochłania koszty rzędu 6-7 mln zł, ale by zostać franczyzobiorcą sieci należy dysponować środkami w wysokości 1,2 mln zł.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej