Żółty Koszyk - nowa sieć sklepów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak informuje Supermarket Polski, właściciel nowej sieci - Stanisław Bochenek chciał otworzyć sklepy z niskimi cenami, oferujące liczne promocje. Powierzchnia placówek działających pod szyldem Żółty Koszyk wynosi 250-400 m. kw. Są one zlokalizowane w osiedlach mieszkaniowych lub obok osiedli domków jednorodzinnych. Ich klienci to okoliczni mieszkańcy. Średnia wartość jednorazowych zakupów ma wynosić 25-45 zł. Asortyment jest ograniczony do niezbędnych produktów. Składa się na niego 3,5 tysiąca artykułów podstawowych i 3,5 tysiąca artykułów tzw. regionalnych.

Każda placówka sieci Żółty Koszyk posiada własną piekarnię. Firma współpracuje z kilkudziesięcioma dostawcami świeżych produktów. Jej głównym partnerem jest największa hurtownia spożywcza w Szczecinie - Stanro.

Więcej: Supermarket Polski, 3 marca 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €