Fryzjer w centrum

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

– Nawiązaliśmy już kontakt z zarządcami obiektów handlowych – także tych dopiero powstających. Planujemy pozyskanie nowych lokalizacji przy handlowych ulicach dużych miast – mówi Bożena Kurek, współwłaścicielka znaku towarowego i właścicielka dwóch salonów partnerskich K&L Hair Design Group.

Od 2009 roku salony fryzjerskie sieci pracują wyłącznie na produktach marki L`Oréal Professionnel i Kerastase jako Salony Expert. Obecnie pod szyldem K&L Hair Design Group działają cztery salony partnerskie.

Lokal powinien posiadać 60-100 m2 – powierzchnia zależy od liczby stanowisk fryzjerskich, które mają być w nim umieszczone. Salon – zgodnie z założeniami centrali – powinien mieścić się na terenie centrum handlowego lub przy głównej ulicy dużego miasta. Potencjalny partner K&L Hair Design Group musi dysponować kwotą od 50 do nawet 300 tys. zł, której część przeznaczy m.in. na remont pomieszczeń (30-100 tys. zł).

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €